Wednesday 2 January 2013

Antara Satu :)

                                                        Assalamualaikum :) 


Say hai to Buddyzz Blog :> how are you guys? fine. yeahhh! *tepuktangan* . Hari ni dah masuk 2 haribulan 2013 dahh . Happy New Year guys! hope segala hajat u guys dimakbulkan . Aku ? still duduk umaa jer , petang '2 jejalan bawak motor! sekolah? belum lagi , hehe.. ISNIN maybe ? alaaa , ntah lar asyik fikir tak best je pasal sekolah baru aku tu :( 

      How dare :( aku still rindukan suasana sekolah lama , :3 dulu bukan main ta sabar nak masuk sekolah baru , laaa ni ? kacauuuuuu semuanya! shit! opssss :D panas cuaca kat sini. ^^ tapi mata rase nak terlentok jer .. Okey start now! aku masihhhh di dalam dilema laa guys :'( dua dua aku sayang! dua dua aku perlukan but one only aku nak jadikan sebagai SUAMI / IMAM aku <3 tapi ? mana satuuuu wehhhh!? *garukepala* Ape boleh buat dua dua sayang , tapi cinta .. aku cintakan Ijat lar. Dia suami aku , :') dia kenangan terindah buat aku . Kami nak masuk 3tahun kenal . couple baru 5bulan lebih. Tak sabar nak sambut Anniversarry Yang ke 6 :) Faiz ? aku kenal 5bulannn jer . Dia baikkk , kind , cool and macam '2 . cume aku masih di tahap K to the E to the L to the I to the R to the U , sebab ade sorg girl ni nama dia ***** , dia antar kat wall Abi cam ni. 

                    (  Hye awak . Nape sekarang dah lain? bosan dahh ek ? ) 

Berbulu je mata aku . Huh! terus aku text dia kata ***** carik awak kata camtuuu . dia kata dia sayang aku jer -.- mana satu betul ni? menangis aku wooooo! Aku rase hanya Ijat yg bule time aku seadanya. :'( Ijat baik , kami dah rancang nak kawen same '2 tau! tapi faiz? hurmmm .. now kami dah baik :') aku text dulu .. aku bg dia change . Kalau sekali lagi dia main kan aku . Sorry to say laaa 'Byebyebye* :( yes . aku panggil dia gelaran Abi - Sayang  dgn Ijat Abang - Ayg :> Maybe dengan Ijat lagi romance kut! dia sweet dahhhh :D faiz pulak time bila aku nak panggil dia Abi. aku suhh ijat amik gelaran tu , dia takna . :( *sedih* dia suke gelaran aku panggil dia Abang . nampak matang kan? :') loveyouabang 




Aku harap one day aku boleh buat keputusan antara mereka adelah jodoh terbaik buat aku. :') doakan hanya satu yg menjadi pendamping aku . Aku akan uji mereka , yg berjaya itulah bakal imamku <3 okeylahhh stop now! pale pening. -.- 

No comments:

Post a Comment