Thursday 10 January 2013

Sayanggggg ..

                                                         ASSALAMUALAIKUM :) 




Hey hai guys :) miss me? cehhhh! miss u all :* sorry lar dah lama tak entry blog lagi. erm , Al maklum larr dahhh start sesi persekolahan ni sibuk dengan itu jer laa , balik dahh kul 3 camtu , makan and then terus zZZzzz.... :3 Okeylahh citer pasal sekolah ni , Alhamdulilah .. bersyukur classmate aku semua okey! aku masuk 5P1 iaitu Sastera. Aku malas nak masuk akaun. Lagipun dalam sastera ade perdagangan so? belajar prinsip akaun gek. :> MULE '2 memang frust lar. aku siap tangkap syadu dekat kelas tanpa orang lihat. aku cammmm down gile. dengan cikgu '2 nye style copekkkk! ajarnya. :') Tapi cume one day jer aku berkeadaan camtu lepas tuuu will be oryte. :D hope setahun lar kan. 

     Niee nak citer perangai classmate aku. Sorang '2 yup. Start dari Syed , nama dia Syed Fahmi orang gelarkan dia mamak lar Indiaa lar :D dia ni sgt gilegile arr .. aku memang best , memang kamcing dengan dia ni. Perangai lebih kurang aku jer. GILA! :3 hari hari mulut dia jer hebohhh! aishhh! tak ke bengang cikgu dibuatnya. HaHA! -.- macam '2 , tapi ntah lar perangai dia tuuu sampai one day tak bole kalau dia takde dalam kelas tuuu. mesty aku akan rase cam something yg takdOoo! :# tapi kadang '2 sikap dia tuuu buat aku rase dia suke kat aku. huhuhu .. perasan kan aku? -.- 

Then number two guy iaitu Aminnnn :) aishhh! ni lagi sorang skandal si Syed muzapphar tuuu -.-" orang gelar dia mat Indon , HAHA lawak ken? muke takdooo pun cam mat Indon , mat cool adelah. hehehe .. dia ni kan? ntah lar! senyumannn , sikap bagai bagai buat akuuu dilamun jatuhhh hati kali ke 1000x plus 1000x :3 *merepek* tapi aku dah frust nan mamat ni. Aku nak lari ke INDON kutkut dapat hilang rase hati ni. :D lawak jer. ishhh! kang dogar suami aku , kang cerai jugek aku. :'( taknaaaaa! nak abang uchux jer. hehehehe .. Ape ape punn aku happy dapat kenal n berkawan nan depaaa! <3 hope dapatlahhh ubati rindu aku pade Mustaqim Azammm sayang .. 


      
Okey kita layan dulu lagu ni .. SAYANG - SHAE 

      Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu
Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku
Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu
Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu
[Ulang dari awal]
Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu
Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu
Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu

No comments:

Post a Comment