Thursday 7 February 2013

Setia Hujung Nyawa ...





Assalamualaikum rakan bloger ku tersayang.. :') Hey! hai guys. lame benor tak update post lagi cam gini kan.. maklumlah SPMVICTIM ni sibuk memanjang. Like orang dah bekerja.. okey! now i want talk to guys about SETIA HUJUNG NYAWA.. Tapi bukan nak citer pasal citer yang popular tuuu tapi pasal cerita cinta aku dengan Ijat. 

       Bila dia tanye soalan pertama kat aku "Ayang sayangkan Abg tak?.." terus aku tergamam! terfikir dlm benak aku. Why dia kata macam tu.. adekah dia dapat rase something wrong? aku rase serba salah.. adekah aku tak layak n tak mampu menjadi seperti Elsalina.. seorang yang setia giler dengan Zain Hakimi.. :'> Aku rase aku ni penuh hipokrit! dulu aku yg beria ia nakkan dia. Tapinow adekah aku telah menjadi seorang wanita yg jahat! like Elizaaa tuuu.. huh! :( Terus aku balas "Kalau abang nak tahu , cinta dan sayang .. ayang masih tetap! dan tak berubah walaupun sedikit."
yes. Walaupun aku tak lepas dari dugaan. Dugaan alam bercinta.. tapi cinta dan sayang aku pade Ijat still ade. Still melimpah ruah. sebab bagi aku dia lelaki yg cukup baik! yang allah beri pade aku. Takkan aku tergamk nak lepaskan barang berharga pemberian allah.. :) 

     Bila hari ni aku berpeluang layan dia.. aku akan layan dia puas! aku taknak dia terase kesunyian like sebelum ni.. aku nak dia puas dan bahagia bila aku sanggup call walaupun kredit aku akan habis. Aku sanggup buat 131 tuuu asalkan aku ade untuk dia. Ade bila dia bersuara.. ade bila dia ingin teman berborak. :') Walaupun ade je gangguan bila kami bersame. Macam tadi , fone aku buat hal. menyirap bhaiii! rase nak baling jer. Time time camni lak dia wat hal. tak ke berapi?? Serius aku kata aku sayang.. n cintakan dia.. bila dia kata penyakit dia tahap kedua. Aku sedih , nangis lagi hebat macam aku nangis tengok Ikram tadi. Ijat dah cukup jadi macam Ikram.. walaupun dia tak sweet like Ikram tapi dia try better jadi macam Ikram. tuu aku kagum. Tadi dia sanggup nyanyi untuk aku.. aku nangis tahu! malam ni dah berapa kali aku berair bijik mata :'( aku tak kesa. sebab dengan menangis aku boleh tenangkan jiwa aku.. itu cara aku tuk hiburkan hati. :'D 

                     
                                                             Izzat <3 Nana ( 21/7/2012 )




                                                  bila aku rindu.. Ni lah yg selalu aku tatap. 


Walaupun aku tak mampu jadi like Elsalina.. Tapi aku adelah Huzna Shahira.. wanita yg selagi terdaya akan membahagiakan Muhammad Nur Izzat walaupun sampai ke hujung nyawa pun. :') Selagi allah swt masih beri kami peluang tuk bersama. Aku akan terus bersama dan setia ke hujung nyawa dengan dia. Insha Allah selagi termampu. For my dear I LOVE YOU sayang.. walaupun percintaan kite tak seindah dan terbaik macam orang lain. Dan tak lepas dari dugaan.. Tapi selagi allah masih sayangkan hubungan kite. Ayg percaya dia akan izinkan kite tuk bersama. Walaupun taktau sampai bila bertahannya. hubungan kite dah menginjak 3tahun 6bulan setengah dah. campur pekenalan kite. Bagi ayang abang dah jadi like Zain Hakimi. Try is better.. berubah ke arah kebaikan. Dan ikhlas menerima dan menyayangi ayg seadanya. :* Muahhhhh! 


                    

No comments:

Post a Comment