Sunday 10 February 2013

Cuti Ohhh Cuti!

ASSALAMUALAIKUM :) 


Hello :) sekali lagi aku entry post untuk tatapan hari hari aku dan uolls :) Okey! Cuti sudah menjelang , tapi 3hari jer sekolah Talib bagi cuti. Sad ? i know dah.. Nak buat macam mane kan? Dah macam tu peel sekolahnya. Kene lah terima. Ape rancangan korung cuti ni? mesti macam macamkan arena korung? :D Aku ? emm.. ntahlah.. Tak tau nak buat arena ape. Kalau terfikirkan homework yg menimbun sedia menunggu untuk dikemas kinikan :'3 harghhhhhh! :O 



                                                           muke busan ? HAHA! 

Cuti ni dalam otak aku just nak clear homework. Then , fikir macam mana aku nak bereskan seni aku tu. Nak kene print mengenai sarung bantal n batik. Kerja kerja! mane tak kepala aku poning X.X ade je nak dibuat dan difikirkan . Tak sonang! :3 ingat nak lah pergi keluar. Nak beli novel :'/ dah lama tak cuci mata dekat kedai buku. SPM victim ktakan , sampai lupe nak cari stok kekasih hati yg baru. :') 

No comments:

Post a Comment