Wednesday 20 March 2013

Anniversary Yg ke 8 with Myheart ❤

ASSALAMUALAIKUM :) 


Yeahaa! sudah masuk 8bulan dah aku dengan dia. Tak sabar wehhh menunggu tepat pukul 12 tengah malam. lailailai O.O -exited terlobih- Rase cepat je waktu dan mase berjalan tuptup dah nak masuk 8bulan. Alhamdulilah :') aku sayang dia sgt sgt. Walaupun gado je xD semalam kami okey. walaupun gado gado manje but kami takdelah sampai berangin je . 




                                                      si bajet cute , my Prince Izzat Juhizan :p






                                                Kekasih putihku xD si budak Pramatang :p 





Andai Ku Bercinta Lagi ? Oh! itu aku tak pernah terfikir lagi nak ke arah situ. Bagi aku even aku clash nan dia pun aku tak tahu o taknak tahu adekah aku akan cari orang lain. :/ Sebab aku nak habiskan hayat aku dengan dia je. Walaupun perangai dia menyakitkan hati :p Orang kata bile kite dengan someone tu asyik gado gado manje , lepastu elok lepastu gado balik. Then , asyik banyak dugaan je bila bersame dia. Insha Allah hubungan / jodoh kite dgn si Dia kekal. Walaupun dia byk sgt perubahan , dia try untuk berubah bukan kerana aku tapi eloklah kerana Allah SWT. :') 
     
       Seriusly , macam mane pun byk rintangan dan dugaan. Clash pun pernah je! alhamdulilah lah dah bersatu kembali. :) Kalau nak tahu perangai dia yang buat aku susah sgt nak lupakan dia and benci sgt dengan dia. Sebab kan dia ni selain cute gilo xD i means dia cute sebab dia ni pandai amik hati aku. Dia kenal kalau aku membebel je dia diam. Diam sampai aku dah penat nak membebel kat dia. :D baru dia cakap. Kadang kadang aku fikir jugek dia dengar ke tak aku bebel kat dia. -.- Even kami jauh berapa batu jauhnya. Antara Alor Setar ke Alor Gajah. -Alor same kan? tapi kami masih lagi diberi nafas untuk terus bersama. Alhamdulilah :'> Kami sekarang takdelah selalu contact , together always. Even rindu pun kami pendam je sampai lah 21 haribulan. Tapi aku kalau dah rindu aku call jelah. :p Izzat dah kenal sgt aku. Luar dan Dalam :p Wish aku hope kami akan terus bersama. Dan hubungan kami diredhai oleh Allah. Amin.. 




                                              Budak pramatang memang suke bajet comel :3




                                     Sayang apa khabar denganmu , disini ku merindukan kamu..




                                                      Mane satu Mr.Domino's saya ? 

No comments:

Post a Comment