Tuesday 9 April 2013

Kehidupan yang Sempurna :)

ASSALAMUALAIKUM WBT :) 


Hai ! hello blogger :) lame kan x entry beberapa minggu ne. Maklumlah , urusan sane sini. Lagipun mase tu nak taip entry pun x tahu.. xD Okey let me share our my life right now. 

        Hidup aku? Alhamdulilah setakat ne 50 - 50. yang KO adeeee yang OK pun ade. Sebab ape? HUHU ~ macam macam -,- aku pun tak thuuu nak kata ape. Masalah dan dugaan silih berganti. Sampaikan beberapa hari ne aku tak datang sekolah. :'( Semuanya berpunca daripada kawan yang makan kawan! Aku malas nak share lebih lanjut mengenai pemasalahan kami, asalkan aku akan cube bina kehidupan aku lebih baik. Yes ! hampir aku benti sekolah :'/ sebab fikiran stress dan terganggu. Membuatkan aku hampir jadi xberapa betul.. Tapi alhamdulilah berkat sokongan family and orang disekeliling aku. Aku sudah ade keyakinan! :') Insha Allah next week aku akan melangkah ke sekolah seperti biase. Walaupun dah tertinggal pelajaran banyak! :( Dugaan sesiapa pun tak dapat nak elakkan :) Maybe pengajaran buat aku. 

Kehidupan pasti akan terus ditemani dgn dugaan yang menghimpun. Sebab allah adelah yang segalanya. Dia hendak menduga setiap daripade hambanya yang soleh dan solehah. Adekah hambanya bersujud dan bertafakur kepadanya? Allah maha penyayang. Dia sayang pade orang yang tidak jemu beriman kepadanya even dirinya ditimpa dugaan yg cukup kuat. :) 

#Sejak bila pulak aku pandai nasihat ceramah bagai? hehee :3 

Okey. Sampai sini dulu.. Assalamualaikum ._. 

No comments:

Post a Comment