Tuesday 5 March 2013

Kebenaran dan pembohongan! :'(

ASSALAMUALAIKUM 


Kebenaran sudah jelas kini. Selama ni banyak tipu aku! ohhh! Afifah suke kat dia , dia pun same? Nisa Saidin? wow! meletup miang n blue korang!! :3 bodoh gila aku. Kalau aku tahu baik semalam kite break terus! hati aku tak sakit sgt harinie. Ptutlah berat nak bagi email n pass?! kata Facebook tu buat main game. Dah pandai tipu aku eh Muhammad Nur Izzat b Juhizan?! aku suke Syed pun takdelah bersayang .. bercium muahx! macam orang dah jatuh cinta. Aku still jaga batas aku. Sebab aku ade kau bodoh! :'( Tak cukup '2 ke kau sakitkan hati aku. Buat aku menangis .. *lap air mata* Penat lah.. semalam kau antar mesej yg buat aku cair. Kau kata nak still dengan aku? tapi mane.. banyak kau tipu aku. Kau layan perempuan tanpa pengetahuan aku. Ape ni? kau tak bagitahu semuanya. Aku tetap nak pertahankan hubungan kite. Tapi dah jadi macam ni. Aku dah tawar hati dengan kau! kau kata dulu kau keluar dgn Afifah tu ade member , tapi kenapa sampai dia kata kau caring take care dia. Tu kerja seorang pakwe? Aku ni ape. Kite jauh tapi aku tak pnh keluar dgn lelaki lain. Dan aku harap kau lah lelaki pertama yg aku akan keluar. Sakitnya hati ni hanya Allah yg tahu Ijat.. Mungkin aku ni cume barang , bila kau nak gune baru kau gune. Bila tak?! Aku rase tercabar. Mungkin keputusan aku lepasni akan mengecewakan kau! Kau tahu aku paling tak suke tipu! kite dah kenal lame.. Aku sayangkan hubungan kite sebab fikir kan 7bulan dah. Tapi sekarang macam mane? Kau ni lelaki ape. Dengan perempaun lain tak segan silu mesra macam bodoh! Aku benci lelaki perangai buaya macam kau. Nampak aje cam perempuan! tapi buaya!! 

    Jangan cari aku lepas ni. Kau berambuslah dari hidup aku. Aku tak kenal kau. Lepasni , aku harap aku dapat bina hidup tanpa kau. Walaupun aku dah biase dgn kau. Bila seseorang melukai seseorang itu , takut akan buat seseorang itu lebih menderita yg dibuatnya kepada seseorang itu" Bukan aku doa. Tapi , aku dah nampak yg kau tak ikhlas bersama aku. Gambar perempuan lain kau simpan? Gambar aku kau sorokkan! aku tahu aku tak secomel deaorang. Aku sedar Izzat. Cukuplah! tolong lepaskan aku! Banyak kau tipu aku. Sia sia je cinta aku selama ni , baru hari nie aku nak bina hidup n setia dengan kau. Tapi kau lagi kejam n teruk daripada Faiz ataupun Syed. Syed tak tahu perasaan aku.. ku suke dgn lelaki tu tapi tak pernah aku tak jujur dgn kau! dari Faiz dulu aku mintak izin dgn kau. Tapi kau!!!!!! Afifah , Samperit , Umi n Nisa? wow! yg lain belum aku bace. Aku tak larat.. biarlah.. tolong jgn pujuk aku lagi. Hubungan kite dah berakhir. TITIK! Huzna Shahira bt mohd Shah telah membuat keputusan . Dengan ini akan memutuskan perhubungan 3tahun 7bulan ini tanpa peluang lagi. Dah banyak peluang aku beri pade kau. 
Selamat tinggal kekasihku n *bakal suamiku* ape impian kite dah musnah! 

No comments:

Post a Comment