Monday 4 March 2013

Sepi Tanpa Cinta

ASSALAMUALAIKUM :) 


Hari ni dia tak pergi sekolah :'( dia pegi KL , dak Fitri kata. Ermm .. rindu ? adelah lah jugek bila susuk tubuh dia tak ade dalam kelas tu. Kemane aje aku pegi dia tak ade. :( Puas aku kata pde diri aku yg aku dah lupekan dia. Tapi tetap jugek aku tak boleh lupekan dia. Mesty Batrisya rindukan dia kan :') seperti mane aku rindukan dia. Mungkin sebab tu aku byk diam harinie. nak dekat balik baru lah gelak '2. Tadi dak Fitri rapat pulak dgn aku. Pelik jugeklah! tingkah laku dia mencerminkan segalanya. -,- Aku nak pergi dan balik dari Lab mesti dia nak saing sekali. Aku buat muke tembok jelah. Fikir positif :) lepas tu kat Lab duduk sebelah aku sampai kene tangkap basah :D dengan cikgu sains. Ops! bukan buat maksiat just duduk sebelah menyebelah. Kan bukan muhrim. --' Lepastu pinjam spek mata aku. "Fit .. kau dah kenapa? baik n semesra macam je dgn aku." balik tu aku bagitahu mak aku. Dia kata " Dulu bukan main benci dgn dak Fitri , sekarang asyik citer pasal dia je." erk? asyik ke aku citer pasal dak Fitri? citer pun sebab cousin kan. -.- 
      Aku pun pelik! tapi biarlah. aku pukul dia tadi! seganlah duk jaja nan orang n sebut name Syed depan aku dan member kelas. Saje je nak orang tahu pasal secret aku tu. :3 aku takut lah dia bagitahu Syed yg aku ...................... alahhhhh! :/ tapi kan aku rindu kat Syed U***** kenapa dia balik KL? kalau aku ade nombor dia aku nak je text dia. Hehehe macam aku berani. :') Ish! degil betul perasaan aku nak lupekan dia. Aku nak lah jugek orang yg aku suke dalam diam , ade jugek hati dgn aku. Walaupun ramai lelaki nak mesra nan aku , aku anggap biase. Ntahlah , aku macam setia gile nan dak Syed je. walaupun orang kata dak Roy lagi hensem dlm kelas tu. Tetap aku pilih dak Syed!! Aku rindu...... *sambil nak nangis :'( rindu nak tengok senyuman dia. Sikap selamba dia. Renungan matanya. :'( Aku dah suke dengan dia. Tapi cinta tak seharusnya memiliki. Tadi dak Fittri kata , dulu dia dan sorang budak ni bergaduh sebab rebutkan Batrisya? hurm .. untung bat berjaya takluk hati Syed. Walaupun pedih bila tahu hakikat. aku redha :') Walaupun sakit menahan rase cemburu aku diamkan je. Tapi aku tak pernah tengok Syed renung Bat? seriusly.. Bila bat macam nak tarik perhatian dia buat bodoh je. Macam Bat takde kat situ? kenapa erk. Bat je nampak suke kan dia. Tapi dengan aku selalu aku terserempak dengan dia , pandagan mata dia. senyuman dia. Kerap bila dia selalu renung aku.. aku jadi terbiase dgn renungan dia. Tadi aku asyik nak pandang tempat dia. rase dalam kelas tu dia ade je. :') kronik aku! -,- tapi tempat dia dak Roy duduk! huh! menyampah aku. walaupun budak2 laki ni asyik nak mesra nan aku. Aku tak layan kecuali dak mirul , Fitri dan Rahezy tapi tadi aku rapat dan selalu bersama nan dak Fitri je. Sebab cousin kan? Walaupun pelik dia asyik dekat nan aku. Kejap2 pergi tempat aku. :3 Aku tak lawa.. aku terase aku tak setanding Bat walaupun Syuhada kata Bat biase je. Chubby jugek! cume comel terlebih kut. emm.. ntahlah.. Aku harap sgt esok Syed datang walaupun tak pasti dia datang ke tak. :( Mungkin dah tiba masanya aku cube jauhkan perasaan aku dgn dia. Harghhhhh! boleh ke? :'( 



No comments:

Post a Comment