Tuesday 22 January 2013

Kerana Dia :')

                                                     Assalamualaikum :)) 


Hai cheers up! lama benor tak entry blog kankan ? opsss! sorry guys. Banyak hal yang *tertentu* nak ade free macam ni :') tapi ape ape pun huzna takkan lupekan u guys! stay setia bersama huzna punya blog kay ! okey let's start ape yang nak dikongsikan bersama u guys hari ni. :D 




     
BISMILLAHIROHMANNIROHIM.... 

  Ntah kenapa aku jadi teringat pade seorang lelaki yg hampir membuat aku gila dan jatuh cinta. tapi memang dah terjatuh pun .. aku tak tau nak kongsi dekat mana kalau bukan my blog. disini aku boleh sesuka hati luah ape yang terpendam :') Okey! lelaki yang mula dengan huruf CAPITAL A itu adelah lelaki yang pernah bertahta walaupun sekejap dlm hati aku. Sudah lame perasaan aku padanya aku kuburkan jauh jauh. Demi pengorbanan pada orang yg aku sayang , aku lepaskan perasaan itu . kerana bagi aku , ianya tidak mungkin! no way! akan berlaku .. sebab kerana dia jugek ade ikatan persaudaraan dengan aku. ohhh! really ? aku boleh pulak 'pernah' ade rase dengan dia. its so crazy! but tuu cerita lama. just i want to sharing with guys. Hati aku terdetik kembali .. bila wajahnya terpamer dalam sanubari aku. :/ yes! seriusly aku tak boleh tengok muke dia malah senyuman dia jugek . Sebab senyuman dia adelah racun buat aku. :( kerana senyuman pertama dia hadiahkan pade aku adelah satu yang beracun yg akan membunuh jiwa aku! :') cukup dasyat ken ? tapi aku takkan sesekali akan buat kesalahan dua kali dengan menyintainya kerana aku sudah menjadi hak someone. someone yang aku sayang! cinta! kasih! aku cuma beri hati aku pade lelaki yg ikhlas menerimanya sahaja . :') lelaki itu ? biarlah .. mungkin kami sudah ditakdirkan menjadi saudara seislam sahaja . not lebih! Just aku nak cakap 'Thanks awak .. sebab senyuman pertama dan ketulusan / keikhlasan awak pada saya telah jadikan saya menyintai awak tanpa sedar . Kerana itu , saya bergaduh dengan orang yg saya sayang . Walaupun awak tidak menyedari semua itu .. ianya berlaku sekejap dan pantas! saya pun tak menyedarinya .. tapi alhamdulilah , saya sudah sedar kini. Yang awak takkan jadi milik saya :') sebab Allah swt sudah mengirimkan pade saya seorang lelaki yg ikhlas menerima saya seadanya .. kerana lelaki itu saya kuat! kerana dia jugek saya tau ape itu SETIA . walaupun jauh dari lubuk hati saya , awak masih ade tempatnya . tapi awak tetap tak dpt memenangi tempat yg lelaki itu . :') Saya harap saya dan awk hanya sebuah kenangan yg pernah tercipta suatu ketika dahulu .. hope bila saya jupe awak nanti , tiada lagi 'perasaan' itu yg akan menganggu diri saya. and awak! :D thanks of lots!'




  p/s : Kerana cinta boleh membuat seseorang itu menjadi buta. biarlah cinta kite pade seseorang itu hanya ditentukan oleh yg maha kuasa :') kerana dia semuanya terjadi. Amin..yarobbalalamin.. 

No comments:

Post a Comment