Thursday 24 January 2013

Korean Dihatiku :D

                                                        ASSALAMUALAIKUM :) 





Yut - yut :D alhamdulilah kite masih diberi nafas untuk hari ini :') Terutama pade hari kelahiran Nabi Muhammad SAW :) jika kite rindu dan mengingatinya kite seelok lah mengucapkan selawat kepadanya dan sedekah kan Al-Fatihah . Insyaallah akan sampai kepadanya .. Aminnnn .. 
Hari ini Huznaa nak citer kan kat U guys benda yg mengembirakan laaa .. cukuplah citer pasal sedih - sedih je kan? hahaha! 




                                                             Look di bawah yaaa! 

Tadi my sayang call , hah! baru dia rase resah kalau aku tak mesej / call n contact dia. Macam tu lahh sakitnya hati ni </3 bila aku nak dengar suara dia , dia cam endah tak endah! huh :/ bila aku tanye , dia kata semalam dia in Mood ? ohhhhh! in mood dia je tahu. aku ni? Opppss! alamak aiii terciter bende sedih pulak. Hehehehe .. okey nvm lah kan :') asalkan kami dah okey now! yeahhh! *tepuk tangan* Pandai dia amik aty aku . weheeee :> aku ni memang kuat double toucing ni .. tapi takdelah susah sgt aku ni. Kena pujuk cairlahhh lagi lagi suara tuuu di seksi kan :D merepek ? yup! i know . Aku nak hidup aku ni always happy overtime . Tak usah nak meleleh air hingus nak sedutnya :D aku jenis happy go lucky! orang ketawa .. aku pun ketawa .. orang sedih .. aku pun sedih laa , orang nanges .. aku berdouble nangis :) Itulah gadis yang bernama Huznaa Shahira Bt Mohd Shah :) aku jenis simple! paling menyirap kalau orang saje nak bgi aku naik jin Toncit! memang aku berdouble jadi Jin Toncit! berani ? silakan lah . Always open :)) 




     
Aku memang sgt mengemari filem / drama / ost dari Korean tau! ;D berdouble '2 lagi tau! kalau nanty suami aku nak pujuk aku .. toksah bagi bunga or coklat bagai , bagi CD korean like SETIA HUJUNG NYAWA tuuu mesti aku akan tersengih lebar :D senang kan ? tapi kena orang yg ade pocket money laa , kalau tak botak kepala dia . Ehhhh! tapi ken tapi kalau cetak rompak punya pun takpe. aku akn terima dengan senang hati asalkan CD KOREAN ;) Aku minat gile dengan Shinee , 2Pm , Kara , FT ISLAND and IU :) diarang sgt cute yaaa! aku teringin nak ikut macam IU :') tersgt awesome! hidup aku ni memang akan dikelilingi dengan KOREAN saje. barulah diri ni HAPPY! takdelah risaukan jeje tumbuh takpun beruban . yeahaaaaaa ~ 

                           
      
                                                            To The Beautiful You 



No comments:

Post a Comment