Sunday 27 January 2013

My Hero & Heroin :)


                                                           |>ASSALAMUALAIKUM <







Hai guys :) hari ni aku nak entry post pasal seorang demi seorang yang pernah bertakhta dalam lipatan kehidupan aku :') orang yang banyak memberi sinar kebahagian yg pernah aku rasai dahulu dan kini. Orang itu adelah MY HERO & HEROIN aku lahh . One by one aku akan carta kan , tiada kompromi or pilih kasih! Walaupun ntah mereka masih menganggap aku sebagai insan terpenting dlm hidup mereka kan? :') look di bawah :- 



yeahaaa! nampak tak budak yg bajet bajet jadi photographer tuu :D yg tinggi lampai dan kacak tuu adelah adik lelaki kesayangan aku. wahh! name pun dah Kesayangan , dia adik angkat pertama dalam hidup aku. Walaupun pernah over tapi now kami dah boleh akrab like brother like sister kan :) siapa name dia? okey aku intro sikit lahh , Afiq Ikmal > 16 tahun > SUNGAI BESI . Dia niehh seorang yg pemalu firstime meet :') duluuu dia comel tau! rase nak cubit je pipi dia. Skemaa nak habis :D sorry dik! tapi sekarang dia sudah matured dengan style tersendiri .. gentlemen .. selalu buat aku happy , jadi pendengar terbaik aku , yang paling penting tidak sombong dan masih menganggap aku sebagai kakak 'kandungnya' sendiri. Itu yg buat aku bangga dan terharu :') Dan aku harap kan pade dia semoga dia akn jumpe someone yg boleh menjaga dan mencintainya dengan seadanya. Tapi! pelajaran kene didahulukan ye dik :* love youuuuu more than this. yeahh! 





A'Hahhh! ni lagi sorang. comel ken? :D dia ni sorang lahhh adik angkat perempuan aku :) kawann terbaik aku dan segala - galanya buat aku. Dia ni pendengar aku .. nak dikatakan semua bende yg aku lakukan pasti dia pertama aku cari. :') aku rinduuu dengan keletah mengada dia. Yang buat aku tersenyum dan ketawa. :') dia lah insan yg sgt memahami aku . Name dia ? Hani Arina Bt Amran > 16 tahun > SUNGAI BESI , ohhh nak ngurat ya? no way lahhh sayang .. sudah bertaken si adik kite tu. Baru nak masuk 2bulan percintaan dengan cik abangnya tuu . Dia ni seorang yg gilor gilor ._. kadang - kadang dgn aku aku dibuat main :D tak kira der .. HAHA , tapi dalam nampak kekasaran dia tuuu ade jugek kelembutan dlm diri si dia ni. Nampak aje macam okey tapi dalam hati ade hujan wooooooo.. :'> aku rinduuuuuu! rindu serinduuunya dgn cik adik aku ni. Hope one day aku dpt jumpe dgn dia. Aminnnnnnn .. harapan aku buatnya just Jangan kisah ape yg terjadi di sekeliling hani , jgn cepat berputus asa dan menyerah ape yg dilakukan. Teruskan merebut peluang yg ade di hadapan matamu .. Akak dari jauh sentiase mendoakan yg terbaik untukmu sayang :') couse you're the everything in my life. <3 





Number three ;) my hero!! yeahhaaa!! HAHA. Budak yg nampak malu malu kucing ni adelah adik lelaki yg sgt matured pernah aku kenal. Dia ni nak kata adik tak jugek sometime lahhh sebab nampak matang daripada aku. weheeeee~ tapi sgt terbuka orangnya. Kau cakap lah ape ape dgn dia mesti dia dengar. taktau laah dlm hati ikhlas ke ndak kan? :D tapi bagi aku dia memang the best lah! ;) walaupun perkenalan kami singkat. Tapi dia jugek aku dah anggap macam adik lelaki aku. Nampak cool kan? tapi bak kata pepatah Jangan sangka air yang tenang tiada buaya , yang ini jangan disangka hati diam tiada bertaman tau! :) Look pun dah tahu budak ni tengah tunggu someone. tuu yg aku amikk curi curi gamba ni. :D name dia .. Zuhairul Fikri > 16 tahun > SUNGAI BESI , hensem kan? nak takcle .. persilakan .. orang nya sporting! :)) Harapan aku untuk si dia tuu Semoga tabah menghadapi hari hari yg mendatang dlm hidupmu sayang .. dan jangan cepat putus asa dgn ape yg kau lakukan! orang yg give up sebelum berperang ni bukan namenya men .. :D so? do that jika ianya masih menuju ke jalan kebaikan. Last? jangan lakukan bende bende yg menjatuhkan maruah keluargamu dik. Anak sulung kan? so buat bende yg menyenangkan dan membanggakan keluarga , masyarakat dan negara. akan sentiase doakan yg terbaik buat hairul. Thanks sebab sudi terima akak sebgai akak mu. :* akak sayang kau! 





Okey last sekali. :') Name dia ALIF Best Best > 16 tahun > SUNGAI BESI , dia ni adik lelaki aku jugak! cute kan. HAHA tengok dulu kakak dia ni .. *joke Dia ni adik yg happy go lucky lahh! tapi pemalu. ._. macam mane tuuuu? Dia ni pemalu kalau jumpe jer , tapi dia okey. Anak sulung jugek , dia ni memang kesayangan aku .. otak pun gilor gilor jugek. Tapi susah kalau nak terokai dlm hati dia ni sudah ade taman berbunga or tak! sebab dia ni sgt tertutup pasal soal peribadi. menyirap kan? :D tapi memang best dapat adik camni. buat sakit hati pun ade --' tapi its moment yg takkan aku lupekan. Dia lah adik , dialah kawan buat aku. Manje pun ya .. :') rinduu kau dik! walaupun kite skerang dahhh loss contact. Tapi akak tak pernah lupekan kau. Harapan buat kau adelah akak nak kau jadi diri kau bukan meniru dan ingin menjadi orang lain. Cukup kau jadi diri kau pun dah kire hebat! :') belajar lahh sesuatu yg baru dan boleh menuju kejayaan dan cita cita kau. Jangan cepat menyerah sebelum kau berperang dik. Jadi kebanggaan keluarga mu sayang .. <3 akak sayang kan kau ! jaga diri // 



p/s : Orang yang bermakna dalam hidup kite adelah sebuah ikatan persaudaraan yang terjalin dgn sebuah kasih sayang yg ikhlas dan murni. Insha allah ianya akan berpanjangan hingga selamanya. 

No comments:

Post a Comment