Sunday 10 February 2013

Be Strong :')

ASSALAMUALAIKUM.. 





Hello guys :) Hari ni aku entry lagi. Lepas badan dah segar bundar , wangi bagai ._. Aku new post untuk tatapan hari ni pulak! 

    Aku KELIRU campur dengan BERBELAH BAHAGI sekarang. Adekah keputusan aku akan menyakiti hatinya.. Kerana sebuah penjelasan yg aku dpt semalam membuatkan aku jadi nanar! bukan nanar cinta uolls tapi nanar lain macam . Aku kaget! aku tak sangke! akan begitu jadinya nanti. Bila Cik !#$%@^&*  kata macam tu.. Aku jadi takut :'( Betul ke dia akan buat aku macam tu?
Alahai ni yg tak best jadinya.. Tapi bak kata my mom , buat biase je. Okey aku akan buat macam tu. Biar dia tak tahu kan :') Aku harap ianya tak lah seteruk yg aku fikirkan. :/ *poningpalo* 




Yeah! aku kene kuat. Aku tak boleh lomah.. bak kata ayat diatas kan :') Semua ni dugaan buat aku., Mungkin dugaan ni menguatkan aku lagi. :') *Tariknafas* Aku akan tempuhi nya sebagai satu cabaran hidup aku. yeahhhhhhhhhhhhaaaa! :D Huzna boleh!! goo! goo! xD 




No comments:

Post a Comment