Thursday 21 February 2013

Teringin!

ASSALAMUALAIKUM :)) 


Hai oulls ;) Lama bonar tak entry blog kan. rinduuuuu ke? xD miss you oulls so damn! 
now! tajuk pun dah teringin , ape bende lahhh dak huznaa teringin ni ya. Lets i'm talking to guys. bende yg buatkan aku teringin benar nak beli tuuu of course lah NOVEL kan. Dah lame aku pendam je nak tambah koleksi baru lagi. Boring lahhh takde bende nak jamah. Now! bawah bawah ni pilihan novel yg *bakal* aku beli tak lame lagi. Insha allah.. 




                                                               Setia Hujung Nyawa (1) 







                                                               Cinta Kau dan Aku (2) 








                                                             Cinta Pandang KEDUA (3)









                                                              Ucapkan Kau Rindu (4)


Yeahaaa! sudah teliti dan looking baik2 kan :') best tak? tajuk pun dah Awesome belum lagi isi dalamnya. Bagi aku , dunia aku adelah dunia kedua di dalam khayalan aku seorang. Aku tak suke bawa ramai2 nak masuk dunia kedua aku.. cukuplah aku dah rase seronok dan temui something baru lah aku akan shareng pade orang luar. Minat aku cukup mendalam dlm bidang novelis. Itu juga impian dan cita - cita aku. Insha allah one day aku akan jadikan impian dan cita cita aku akan terlaksana! aku takkan pernah tinggalkan bidang dan minat aku ni. Ade mase aku akan tulis novel2 aku agar ianya menjadi sebuah kenangan yg terhebat dlm hidup seorang gadis biase seperti aku. :') 

Salam sayang aku pade Peminat novel Malaysia <3 

No comments:

Post a Comment