Friday 1 March 2013

Cinta Aku dan Dia ♥

ASSALAMUALAIKUM :> 


Malam ni aku nak luahkan / sharing dgn korang semua. Balik balik aku terus amik cermin muke aku. bila aku gengam cermin muke kesayangan aku.. tergambar wajah dia! :( dia orang terakhir yg pegang cermin muke aku. Aku taktau bila aku start teringat dia , hati aku sebu dengan rase sedih! aku try buang jauh jauh. Try utuk be profesional depan dia .. aku berjaya walaupun bukan 100% bende tu dapat aku atasi. Bila dia pandang aku.. aku jadi kaku! bagaikan aku dan dia sahaja dalam situasi itu. Pandangan matanya yg hendak sampaikan pade aku sesuatu yg selama ni aku cari. Benarkah dia pun ade perasaan yg same ? atau ianya hanya tafsiran aku semata mata. Korang mesti nak kata aku tamak kan? :) Ini bukan mengenai tamak atau tak! tapi kerana satu sahaja sebabnya. Sebab utamanya adelah , cinta yang datang tanpa diminta :') Bukan aku minta semua ni berlaku. Tak berdoa pun! tapi start aku mimpi , dari situ mulainya datang perasaan asing. Aku bukan nak sakit kan aty sape sape. terutama Izzat.. aku sayang dan cintakan dia lagi.. Dan kini S mulai menjengah masuk dlm hati aku. Kemane sahaja aku pegi , dirinya turut pergi mengekori aku.. Kemana aku bawa hati yg lara ni jauh jauh dari dia. Disitulah dia menunggu sebagai pengubat lara aku.. Aku tak pernah rase benci kalau di hatinya sudah terisi name perempuan lain. Sebab tu hak dia! aku hanya berdoa yg dia bahagia.. Lagipun cinta aku tak seharusnya aku nak memiliki dia. Biarlah dia dgn kehidupan dia. Aku dgn kehidupan aku. *Tarik nafas* 

       S adelah seseorang yg memberi sinar dlm kehidupan aku. Senyuman dia menguatkan aku! cukuplah aku tengok dia tersenyum :) itu sudah berbaloi. Now! aku serahkan semuanya kepade Allah SWT , kite merancang .. dia yg menentukan segalanya :'> Piqa kata dia usha aku. lahai :') mungkin piqa salah.. tak mungkinlah dia usha perempuan macam aku. Dahlah gadis chubby. Tiade ape yg perfect! :D walaupun betul. semuanya takkan menjadi kenyataan.. Status kami berbeza! 
Cukuplah aku merane.. aku nak kebahagian! kebahagian yg aku dapatkan . hasil usaha aku sendiri.. Kebahagian bersama keluarga.. kawankawan , saudara dan adik beradik aku. Jika aku dgn dia berjodoh. Insha allah .. aku harap dia lah jodoh terakhir ku. Kalau aku berjodoh dgn Izzat .. biarlah sampai akhir nyawa kami berdua. ;) aku bahagia bersama Izzat. 




                                                     HAHA! sms daripade Izzat yg tersayang :*





                                       Ntah lelaki mane yg akan sarungkan cincin ini dijari aku :') 






           Wanita yg serba kekurangan. Dan harap akan sempurna dgn adanya seorang lelaki yg baik 





No comments:

Post a Comment