Monday 6 May 2013

Merindu 1/2 mati :')

ASSALAMUALAIKUM :) 



"AKU MERINDU SETENGAH MATI MERINDU" itu kan lagu daripade penyanyi dari indonesia JUDIKA? :'D bila dengar bait lirik tu dah terkena betul kat aku.

    Takkan salah bila kite merindu tapi jangan ketara sgt. Alhamdulilah aku boleh kawal perasaan aku ni. Even bende tu sakit.. yelah hati aku dah dia pegang? bila dia jauh , terase laaa.. :') Apelah dia buat tu kan. Seyes! bila aku rindu kat dia , aku check mesej yg dia penah sent kt aku. Aku bace lalu tersenyum :') berserta air mata .. Seyes! kali ni aku berhubungan rapat dgn lelaki yang selalu tinggalkan aku *outstation* gile! dah macam ade suami yg pegi merantau jauh! xD 
Ntah ape lah si manje aku tu buat.. Susah tau kalau dah ade someone yg ikat kite ni ;) nak minat mane2 laki ni no way! sebab dia kan cakap 

   "Please.. bila saya takda nanti di MALAYSIA, awak jaga hati dan mata awak hanya untuk saya"

Hah? 

Alaaaa , aku dah biase :') even ujian menguji kesetiaan aku tu tetap ade, tapi.. aku sabar menghadapinya.. Aku tak mudah melatah sekarang! kau nak buruk2 kan dia ke ape , buatlah tapi bagi aku kalau hati aku x rase sangsi dan dengar daripada mulut dia. Aku takkan mudah percaya! :)
Setiap orang melakukan kesilapan right? 

Kadang2 aku terfikir. Betul ke tindakan aku jatuh cinta atau dikatakan menerima seseorang yang berbeza darjat dan pangkat daripada kite? Tapi, bak kata dia jugek.. Semua ini tak seberapa hanyalah duniawi sahaja. :') Sifat rendah diri dia tu yang meruntun kalbu aku. 

Si dia ni orangnya cukup sederhana.. Rendah diri.. Suke each other dgn aku.. kami saling melengkapi dan paling penting dia take care orangnya! Eh? :D see.. bila citer pasal dia mulelah aku smile long :D rase nak sampai ke telinga.. ._. 

Bila aku dalam kereta , aku suke pandang langit! Kut2 ade kapal terbang kat atas. Kut2 jugek dia ade dlm kapal terbang tu nak balik sini :') Even semuanya hanya khayalan aku but aku redha. Semua ni dugaan buat aku dan dia. Lagiupun dia kat sane teman mom dia buat rawatan , takde sebab pun aku nak fikir bukan2. 

19/4/2013 ni adelah tarikh aku mengenali si dia. Lamaran pertama dia buat aku juge jatuh pade hari itu. Hope sebulan ini adelah hari yang paling membahagiakan aku! Insya Allah. Aku percaya dgn MAGIK allah SWT <3 

No comments:

Post a Comment