Saturday 25 May 2013

Calon Suami :*

Assalamualaikum wbt. :) 




Hello Guys! how are you? *senyumikhlas* 

Semalam tengok #SayaSebenarnyaIsteriDia! gile mak nenek best ciotttt! :D sweet lahai tengok Firash! kenapalah dia teramat comel. :) Dah laa muke ganteng! cemburunya lagi.. berdouble2 comel. 
Syaf pulak cute. Kenalahhh dua orang tu digandingkan bersama.. Kalu aku macam mane laa rupanya? :'3 Heronya siapalah aku nak letakkan? :/ Hah! ._. 




Calon pertama yg aku pilih, of course sang hitam manis di atas. ;) Ape2 pun dia mesty kategori pertama tau. Sebab? Erm, dia nihh manis dan sifat dia tu buatkan aku tak tidur malam mengenangkannya. ^^ Name dia mestylah kenalkan, hot famous singer di u-tube. *HEZ HAZMI*






Calon Kedua dulunya pertama tau, maaf! tercorot pulak di tangga yg kedua. :3 Mesty laa kenal kan, bertubuh tegap dan senyuman sentiase menawan terhias cantik di bibir jejaka dari sarawak ni. Aku memang teringin nak buat suami dia ni. :D serius! bukan main2. Pernah laaa jatuh cinta.. :3 bukan sebab dia artis tapi sebab dia adelah Daus yg aku sayang. :'> Tapi disitu aje behentinya. Yg lain dah curi hati aku. :/ Pape pun aku suke dia. Even Hez Hazmi di tangga satu. Dia jugek salah satu pilihan suami aku nanti. insyaallah. *DAUS@FIRDAUS* 




Hah! terakhirnya jejaka cute dari Korea Selatan ni. Name dia *Jung Yong Hwa* comel kan? Huh! memang fall in love bila tengok muke dia. Aku tak suke tau jambu2 ni.. Dia ni even dari korea , tapi dia nihh tak lembik aw. Dia ni vokalis band ala rock! :> Selalunya group dari sane selalu menari sambil menyanyi , dia ni menyanyi sambil bermain gitar. lalalalala ~ lagu dia semua aku suke aw! :* 

No comments:

Post a Comment