Thursday 23 May 2013

Dugaan Sekali Lagi !

                                                            Assalamualaikum ^^ 


Kenapa laa dugaan always datang menimpa? Kenapa! Ape lah salah aku hingga dugaan menimpa bertubi2. Aku manusia jugek, ade hati dan perasaan.. Ya Allah ! :'( 
Ntah ape yang merasuk diri aku, hingga aku naik angin tadi. -.- Macam S*** je perangai betina kelas aku. Menyirap darah aku! gemuk , hitam, bajet anak mak semua ar ade spesies. Bodoh! Aku diam , diaorang buat taik. Aku dah masuk jin toncit ! tahu kau :'3 Shit! 




Maybe aku perlu kuat. :3 Aku tunggak keluarga.. Aku harus tabah! Balik je mak pulak tambah kan suhu aku yg dah setiase panas. -.- Terus aku tidor! malas nak fikir. Serabut! Cikgu Nadia pun satu! kalau nak marah aku, perlu ke depan classmates aku. Tolonglahhhhhhh.. aku dah sedia ade masalah, semakin bertambah. Kenapa jadi mcm nihh? 
Hope aku dapat jalani semua nihh.. SPM! ya allah! berikanlah aku kecermelangan.. aku ingin mengubah nasib keluarga aku. Insyaallah.. :')

No comments:

Post a Comment