Wednesday 15 May 2013

Menunggu.

ASSALAMUALAIKUM :) Hye everybody to see my blogger :3 Hope you all like it my new entry.. Huh speaking lak --" 



Bangun awal! susah betul nak tido balik even terjaga kejap nak pergi toilet. Teringat hari semalam, hari yang paling menyedihkan.. orang yang aku syg telah pergi menemui PenciptaNya :'( sedihh gile aku tahap 50-50 ~ 

Gila tak sedih wehh, kalau orang yang baik dengan kite.. kite dah anggap macam atuk sendiri, dengar dia sakit pun aku dah gelabah gile. Lepastu dpt perkhabaran dia th nazak dah menangis apetah lagi dpt tahu dia dah pergi.. :'( Mahu tak gile aku , badan dah rase nak rebah ke bumi! -.- Pape pun aku dah redha. Yang pergi tetap pergi.. kite yang hidup ni tunggu mase je :3 Ingat! kite tinggal kat dunia ni hanyalah SEMENTARA bukan SELAMANYA.. kat alam satu lagi barulah dunia kite yang SELAMANYA .. tak perlu risau kematian, sebab kite akan dibangunkan semula untuk menimbang segala keburukan dan kebaikan kite di dunia ni. ;') 

Okey tutup pasal itu. Taknaa rumah yang okey tibe2 ade banjir kilat timpa --" Now i want to share with guys about my love story .. episod bersambung yg haritu. HUHU 



Rindu? susah nak cakap.. memang always merindu dia. Saban hari hanya dia laa yg aku ingat. Tapi, bila fikir balik.. dia rindu ke aku kt sane tu? Emm.. Aku takmau terase hina di dalam keluarga dia. mana tahu antara mereka tak suke aku. Aku ken bukanlah cantik meletup macam Neelofa atau NoraDanish. Aku adelah aku. Aku tak sabar nak tunggu dia balik.. ;') Saban hari aku kira hari, cepatlah mase berganjak.. rase macam terlalu lame je! padehal nak lagi 1week lebih je. :'3 Sekarang aku tegaskan pade diri aku. Aku serah semuanya pade Allah SWT. Ade jodoh aku akan terima dia dgn seadanya. Aku doakan dia balik sini dengan selamat. Dan our mom kembali sihat. 
Satu je aku takkan pernah hapuskan ' I LOVE YOU .. SAYA IKHLAS BERSAMA AWAK! HANYA KERANA ALLAH SWT.. KERANA DIA PERTEMUKAN AWAK DGN SAYA WAKTU HATI NI TELAH TERLUKE DGN PERPISAHAN YG LALU.. SAYA CINTAKAN AWAK.. KERANA AWAK BYK MENGUBAH SAYA.. MENJADI LEBIH MATANG DARI SEMASE KE SEMASE.. SAYA CINTAKAN AWAK SYED AMIRUL.. UNTIL END! INSHAALLAH :') 






ps: Asyik terkeluar je perkataan Austria laaaaa kemane je aku pergi dan lihat! --" look atas ^ 

No comments:

Post a Comment